Sezinn 38+1 Sezeryanım 11indeydi fakat dün kaşıntı sebebiyle gittiğimde inanamadım ama yüksek sancım çıktı ve bebeğimin gelişimi artık durmuş 1 haftadr kilo almamş zaten 2 hafta önde gidiyordu
Yarın spinal sezeryanım var ve ben heyecandan ağlıyorum uyuyamıyorum üstüne bde sancılarım var dua edin kızlar🤲🏻💙hepimiz sağlıkla kucağımıza alalım