Sezinn Ben artık iyiyim desem de psikolojik olarak rahat değilim her an doğuracak hissim var hayırlı zamanda sağlıcakla gelsin bebişlerimiz inşallah var mı 38.hafta anneler♥️
GzmKa Sezinn aynıyız valla. 9una sezaryeb günü aldim ama icimdeki ses bu gece sancin olacak diyor .. Belim acaip derecede ağrıyor şuan
Madi Sezinn ✌🏻38 haftalık olduk 14 gün kaldı 🤲🏻İnşallah 40 görmeden gelir .İki gündür korkmaya başladım ve aşırı heyecanlıyım bebişimi düşündüğümde ağlıyorum mutluluktan 🙈
kadriye25 Sezinn bizde 38 olduk sezeryan olacak bakalım 9 unda gidecem inşallah artık gün verir. Bende de sürekli tamam birşey oldu doğuracam hissi oluyor duygular çok karışık
Minikmucizem24 Sezinn 38+3 sürekli bel agriisi var ama bebiş daha kanala bile girmemis gittikçe agirlastim endişeler var ne olucak diye her gece doguruyorum ama doğmuyor🤭
Sezinn GzmKa rabbim yardımcımız olsun inşallah her şey yolunda gitsin de 😢 bi duygusalım ektra dikkat et sende doğurursan da yaz emi moral olursun belki o kadar da korkmaya gerek yok deriz belki 🤔
Sezinn Madi hayırlısı ne zamansa o zaman gelsinler inşallah bi heyecanlıyım bi taraftan da kafam dalgın ne nasıl ne zaman olacak diye 😢 normal doğum gözüküyor bizim şimdilik 🤷🏼♀️
Madi Sezinn geçen hafta çatı muayenesi oldum bana da normal doğum yaparsın dedi ama kilomuz fazla hafta içi gelmezse sezaryen olabilir .
kadriye25 Sezinn aynen valla ağlayasım geliyor sürekli bu şekilde sezeryan da ne yaparım bilmiyorum düşünmekten uykum bile gelmiyor 🙈
Sezinn kadriye25 yalnız değilsin bende uyuyamıyorum düşünmekten ve bunu paylaşmak bile biraz rahatlattı beni 🤗
Sezinn Madi kilo da normal seyrediyor bizimkinin ama ultrasonla doğunca kilo farklı çıkabiliyor oynuyor çok mu kilosu var ki 300-500 gram oynuyor diyenler varda
Minikmucizem24 Sezinn ultrasonda oynuyor diyolar ama hiç eksik çıkan duymadım kaç kişiden duyduusam hep fazlası çıkmış yigenimede 3100 dediler ertesi gün 3500, doğdu
Sezinn Minikmucizem24 😅 gece gece güldürdün beni sağlıcakla gelsin inşallah 🙏🏻 Hayırlı doğru zamanda gelsin de yakındır ama bence senin 🤗