Sumeyye15_3 Arkadaşım 9 kilo doğurdu oğlunu.Ayrıca 46.haftada doğurdu.Ne sancısı oldu ne suyu azaldı ne başka bir şey.Çocuk çok da sağlıklıydı.Doktoru sezeryan yapalım dedi o inat etti normal diye bekledi.Tabi haftası da geçince doktoru sezeryan istersen artık boydan boya yarmak zorunda kalıcam dedi.Ama kız inatla normal dedi normal doğurdu.Tabi zor oldu ölümden döndü kız resmen.Ama çok şükür problem olmadı çocukta.Oğlu şimdi 7 yaşında tosuncuk.😊 Hayatımda çevremde tek doğarken duyduğum en kilolu bebek.