Sumeyye15_3 2 kardeşim ve eşim hepsi 4,5 kg üstü doğmuş ama 5,5 kg yakalayan yok henüz. Benim de 34 haftalıkken 3300 dü, 36 olduk pazartesi bakalım ne durumda olacağız. Ama çok korktuğum bir şey kilosunun 4,5 üzerine çıkma ihtimali. İri bebeğin doğumu değil ama sonrası endişe uyandırıyor ben de. Yakalamışken sorayım o yüzden, herhangi bir zorluk yaşadınız mı acaba? Sarılık, bağırsak problemleri vs. gibi