Mrzy28-c BirUmut59 kasınca agrı oluyır canım ben ilk çocuğumda aşılama ile kaldım ama 2. Aşılamada çok kasıyordum ozamanlar agrımda çok oluyordu korkma
Gul4001 BirUmut59 kesinlikle canım, benim yumurtalarım çok dirençli, her seferinde 1 tane büyüyor, fazlasını göremedim. Olacaksa tek yumurta ile olacak, Allah nasıl etsin inşallah 😍
Mrzy28-c Gul4001 cnm ben ilk çocuğuma tek yumurta 2. Aşılamada hamile kaldım yine olmayınca aşılamaya geçtik biz inşallah tekrar olur arasan zaman geçti çoğu şeyi unuttum aklımda kalan şeyler bazıları dr %20 umut vermişti ozaman eşimde sorun vardı amilyat olmustu olacaksa oluyır Allah’ın nasibi
Gul4001 BirUmut59 Benimde aşılama günü ağrım oldu ama çok şiddetli değildi canım, ilk aşılamam olduğu için bende biraz kasmistim açıkçası. Benim yumurtam solda olmasına rağmen sağ kasigimda ağrı oluyor arada.
Mrzy28-c BirUmut59 cnm pazartesi günü oldum ben suan göğüslerim çok şiş birde belimde agrı oluyır. Az az neden bilmiyorm göğüslerime değince çok açıyor suan inşallah hayırlısı ne ise olsun hakkımızda
Gul4001 Mrzy28-c İnşallah canım, Rabbim sağlıkla nasip etsin de tek yumurta çift yumurta önemli değil ☺️
Mrzy28-c Gul4001 aynen canım benim Allah tüm isteyenlere olmayanlara hayırlısını versin bizlere de nasip etsin inşallah 🙏
ilknur29 Mrzy28-c çatlamanin olduğu gün itibariyle 14 gün sonra kan testi ver idrarda da çıkabilir kan kesin sonuc
Atlans Gul4001 avokado yumuşayana kadar beklet daha sonra kes ortadan ez limon karabiber dök ve kızarmış ekmek üzerine peynir ve avokadoyu sür ye efsane oluyor tadı ❣️
afrasil Mrzy28-c benim yumurtam çatlamış 🥳 daha 18. Gün deyim bende birşey olmaz canım sen ne durumdasın
BirUmut59 Mrzy28-c 5. Gün çok heyecanlıyım bu kadar erken belirti olurmu hiçbir yerde görmedim ama aşılamadan sonra kendimi kastım diye mi bilmiyorum 2 gün oturmayacak kadar yumurta lıklarım ağrısı halada çok olmasada hafif ağrım var ilgilimi ilgisizmi bilemiyorum sizde ne var yok kaçıncı gün belirti varmı
Zeyna27 Mrzy28-c ya ben çatlatma iğnesi oldum 40. Saatlerinde aşırı sancılanma kasık ağrısı oldu az önce eşimle beraber olduk çok canım yandı sence neden
Mrzy28-c afrasil ay ciddi mi sende ben gibi oldun bak demekki doğru tahmin etmişiz resmen aynı olduk benden de bi yol olmaz 🤣🤣🤣da Allahtan Ümit kesilmiyor iste bekliyorm cnm sizleri merak ettim umudum yok ama bekliyoruz mecburen 🙏😂
afrasil Mrzy28-c doktora gittim kuzum ne zaman çatladığını bilemez ki . Çatlamış sekli bozulmus ve çatlama sıvısı var dedi 🤩
Mrzy28-c afrasil ooo yakın zaman da olmuş ozaman hadi gözün Aydın inşallah olur bir şeyler sıvı varsa devam 🤣🙏
Mrzy28-c afrasil benimde 8. Gün bugün bilmiyorm canım insan hiç mi birşey hissetmez 🤦♀️🤦♀️Galiba yine olmadı gibi benim 5 6 güne kadar bi test yaparım
Gul4001 Mrzy28-c Olmadı diye düşünüp moral bozmayalım canım, hiç belli olmaz daha zamanımız var netleşmesi için🙏 Moralini yüksek tut♥️