Mrzy28-c Gul4001 canım bende sevmiyordum bi kaç gündür özellikle yemek istedim burda forumda okudum bende sevmiyordum üstüne limon sıkıp sade yiyorum ortadan bölüp ekmekle yarısını yemeye çalışıyorum su aralar evet bende sevmiyordum ama ne has olduysa bu aralar yeme isteği doğdu bi 🤣🤣🤣
Mrzy28-c Gul4001 çoğu dr etmiyor canım merak etme çatlamasa da yakındır zaten sperm 72 saat orda bekliyor benim durumum farklı oldu çatlamadı çünkü baya oynandı doğum kontrol hapı kullandım kistim vardı hiç merak etme Allah’ın izniyle olur 👍
Gul4001 Mrzy28-c bende 1 ay doğum kontrol hapı Yasmin kullandım canım 5cm kistim vardı, kist eriyince aşılamaya karar verdik doktorumla.
Gul4001 Mrzy28-c çatlama olduğunda ağrıdan hissediyor insan zaten canım benim ağrım vardı yapıldığı gün inşallah çatlamayi yakalamisizdir canım 😍
Mrzy28-c Gul4001 benimde öyle oldu cnm aynen eski tedaviler den kist olu hayırlısı olsun bakalım ne olcak 🤣🤣🤣
afrasil Mrzy28-c adetin 1. Gününden itibaren başlayarak 16. Günde çatlama oldu öyle mi canm benimde bugün 17.günum . Kuzum benim çatlatma iğnesinden rağmen çatlamamıştı ondan beri korkar oldum
Mrzy28-c afrasil kuzum belki de sende çatlama ma sorunu olabilir mi bazen bu da sorun oluyormus dikkat et bi bakalım sorunla konuş bu ayda olmasaa
afrasil Mrzy28-c canım doktorla 2 kere takip yaptk çatladı , bi ay igneye ragmen çatlamadı sonraki ay ignesiz 2 yumurtam çatladı bazen olabiliyor böyle
Gul4001 BirUmut59 son adet tarihin ne canim, benim 20 Mayıs. Bir de tek yumurta ile aşılama yapıldı senin kaç yumurta oluşmuştu ?
Mrzy28-c BirUmut59 cnm pazartesi günü oldum ben suan göğüslerim çok şiş birde belimde agrı oluyır. Az az neden bilmiyorm göğüslerime değince çok açıyor suan inşallah hayırlısı ne ise olsun hakkımızda
BirUmut59 Gul4001 23 mayıs 12. Gün aşılama yapıldı 10. Gün sağda solda 17 mm lik yumurtalarımvardı gece çatlatma iğnesi vurdurdu senin kaçtı
BirUmut59 Gul4001 valla çocuk çok az, yumurtaya bakmıyor için rahat olsun geçen ay 3 yumurtam vardı çatlatma iğnesi vurulduğum zaman olmadı kısmetse tek yumurta ile bile tutar
BirUmut59 Gul4001 birde benim aşılama sonrası gün boyunca hep ağrım oldu kürtaj ağrısı gibi oturadım bile 4. Gün bugün hafiften hala kasıklarım da acı var seninde oldumu
Gul4001 BirUmut59 kesinlikle canım, benim yumurtalarım çok dirençli, her seferinde 1 tane büyüyor, fazlasını göremedim. Olacaksa tek yumurta ile olacak, Allah nasıl etsin inşallah 😍
Gul4001 BirUmut59 Benimde aşılama günü ağrım oldu ama çok şiddetli değildi canım, ilk aşılamam olduğu için bende biraz kasmistim açıkçası. Benim yumurtam solda olmasına rağmen sağ kasigimda ağrı oluyor arada.