Salihsaliha merhaba brnde geçen sene 23+0 da ayrıntılı ultrasyında perinatolog farketti benim 1 cm açıklığın vardı rahim ağzı 5 mm olmuştu doktor hemen serklaj yapalım dedi ama yaparsak bebeği kaybetme riskimiz var dedi ve bizim korktuk acil başka bir perinataloga gittik adam bu hafta da dikiş atılmaz dedi bu açıklıkla yapsak boşuna yapmış olursun dediler şuan doğum bile olabilir dediler 23 haftadan 29+5 e kadar hastanede yattım. 3 gün sancı çekere. 29+5 te doğum yaptım bebeği. 1800 gramdı ve entübe edilmedi yoğunbakımdaydı ama herşey yolundaydı solunum cihazına bile bağlı değildi fakat 14 gün yaşayabildi 😔 birden kalbi durmuş :( şuan 19 haftalık gebeyim ilk günden ber perinataloga gidiyorum . İki haftada bir doktor beni görüyor ve rahim ağzı uzunluğu ölçüyor . Sadece 7. Haftadan beri progestan verdi . Rahim uzunluğunda ani düşme olursa serklaj yaparız dedi 18. Haftaya kadar rahim uzunluğu 4.20 ydi fakat 19+0 da kontrolde 3.84 çıktı ve doktorum bana istirahat verdi 3 gündür yataktan tuvalet ve yemek ihtiyacı dışında kalkmamaya çalışıyorum. Salı tekrar gidecem kısalma devam ederse dikiş atarız dedi ama aynı kalırsa atmayız dedi. Boşuna dikiş yapmakta istemem dedi şuan kötü değil dedi bizim için risk 2.5 altına düştüğü an başlıyor dedi . Doktoruma güvenmekten başka çarem yok rabbim çocuklarımızı sağlıklı bşr şekilde hayırlısı ile kucağımıza almayı nasip etsin 🤲