Ilknnur55 benim de benzer bir hikayem olduğu için önlem amaçlı serklaj atıldı bu hamileleigimde de. Doktor daha önce kaçıncı haftada erken doğum yapmıştın dedi, 25 diyince tamam yarın atalım serklaji dedi 10+4 teydim. Siz perinatolojiye gidin doktor sizi yönlendirecektir