mucizemsin-21 Kızlar 4 tane yeni doğan takım 3 tek patikli alt 3 uzun kollu zıbın 3 sıfır kollu zıbın 2 müslin battaniye 2 ince battaniye 3 tane yelek 5 ağız mendili 2 ıslak mendil 3 çorap bi emzik bi biberon 3üst içlik 1 paket 40 lı bez tabi hepsi çantaya sığmadı en önemlileri çantaya koydum gerisini kendi çantama koycam bi de kalın battaniye koysammı ağustos 11 de doğum acaba koymasam mı karar veremedim sezeryan olcak 3 gün kalcaz hastanede galiba bu arada
Sermec27 mucizemsin-21 ben bugun hazırladım hastahane cantasını 1 tane 10 lu hastahane cıkışı 2 tane 5 li hastahane cıkışı Bebeğe 3 corap 3 eldiven 3 önlük 3 şapka 3 tane sıfır kollu zıbın 2 ince 1 kalın battaniye 1 kundak 4 tane agız mendili 10 adet bez 1 adet sleppy natural ıslak mendil Göğüs pedi Depend 2 külot 2 atlet 3 corap 1 yelek 2 yazma 2 boydan gecelik 1 tane alt üst gecelik 1 emzirme atleti 2 emzirme sütyeni 2 küçük havlu Biberon mama kabı emzik Bir adet terlik
Mom54544 Sermec27 mucizemsin-21 Maske kolonya da koyun kızlar hadi odada takmazsiniz ama hemşire gelince falan takın yine de tedbirli olun
BusraUras mucizemsin-21 ben 2 adet koydum 1 gün için. Kendimde kullanırım odaya gelen giden olursa diye. Yedek alın yine yanınıza ne olur ne olmaz.
Sermec27 Mom54544 nescafeyi eşim alır hastahaneden bebek hemen pişik olur mu ya 1 günde kağıt havluda koyarım
mco Kirlileri koymak için sana ayrı bebeğe ayrı poşet yada çanta gibi bişey, terlik, kendine çorap hırka da koy bence
mucizemsin-21 mco kendi çantamı daha hazırlamadım canım bebişinkileri hazırladım kendime dediklerinizi koycam inşALLAH 🥰
Mom54544 Sermec27 Doğumun yazsa olma ihtimalini düşün bence benim ekimde be koymayı düşünüyorum yine de hassas ciltleri sonuçta olur mu olur oralarda bı dünya para vermek istemiyorum😊
Sermec27 Mom54544 öyle kağıt havlu kendime ıslak mendil pişik kremi alt açma minderi de koydum şimdi 🥰