miranmiran1306 prensimibeklerkenn yaaaa bana da öyle oluyor hayırlısı olsun inşallah ilk çocuk sonuçta 😊
47zeynep47 miranmiran1306 benimde öyle üşüdüm cnm ama.simdi burda hava ısındı artık çok uusumuyirum ama sizin orda hava belki soğuktur oyuzden🤲
Mikrop Aynısı bendede var gebeliğin başından beri özellikle akşamları ateşim çıkıyor ve üşüme titreme oluyor (8+5 im ) doktor progesteron hormonu yapar dedi başka bişey demedi
Birann miranmiran1306 bende aynıyıımm kışın bile kısa kollu gezen ben şuan uzun kollularla donuyorum daha az once kocaman bi battaniyeye sarıldım🤣 kan değerlerim normal cıktı sanırım hamilelikle alakalı yoksa kansızlık falan cıkmadı bende
mnsngl @miranmiran1306 bende 7+3 üm 2 haftadır yatakta yorgan altında bile titriyorum tüm kan testlerimde normal çıktı 😅