Mom54544 ideemirel Hiç erinmeden kalkıp koduna baktım Arçelik 6241 bulaşık makinası asla alma tavsiye etmiyorum Ağustos da 5 sene olcak kullanıyorum ama geldiğinden beri memnun değilim canım Buzdolabında Arçelik inox gri lerden kodunu bulamadım ama alt üst ters olanlardan değil normal olanlardan ondan da memnun değilim 5 senedir ses cikariyo horluyo resmen su sesi başka anlamlandiramadigim bı suru degisik sesi cikiyo hele geceleri 😂
ideemirel Mom54544 Nerelisiniz 😄😄😄 erinmeden lafını bizim orda aşırı kullanırız ayrıca bilgilendirme için teşekkür ederim
greybrde ideemirel ablam kullanıyor memnun kaldığı için bende samsung tercih ettim evimde 9 aydır kullanıyorum set olarak almadım farklı zamanlarda farklı yerlerden aldım
Ozge2805 ideemirel beyaz eşya tamamen şans işi canım ben yeni bekodan çamaşır makinesi aldım 2 senelik evliyim önceki vesteldi herşeyimi mahvetti malesef bu yüzden değiştirip bekodan aldım 3 gün oluyor çokta güzel yıkadı
birkedilianne ideemirel Benim annemin ve kız kardeşimin evindeki klimadan ankastreye her şey arçelik. Hepimiz çok memnunuz. Tekrar almam gerekse yine arçelik alırım net. Çamaşır makinem 10 kilo. Her şeyi yıkayabiliyorum rahatlıkla - ki yün yorganları bile 😊
Ozge2805 ideemirel benim evimdeki buzdolabı televizyon , bulaşık makinesi ,fırın , mix go vestel mix go , buzdolabı ve televizyondan çok memnunum 🖤 çamaşır makinesi çaycı Beko Türk kahve makinesi Arçelik onlardanda çok memnunum
ideemirel Deletedmom_5 sanırım modellerine göre çok değişiyor bu esyyalar 🤦🏻♀️ kimi çok memnun kimi hiç değil
Deletedmom_5 ideemirel şöyle anlatıyım mağazadan evlenirken gittik buzdolabı ocak fırın camaşır bulasık makinesi mikrodalga aldık. Buzdolabını çizik ve kenarını yamuk göndermişler camasır makinesi 6 ay kullandıktan sonra değisik hatalar vermeye başladı bulaşık makinesi kendi kendine hata veriyor servis 6 ayda bir gelip düzeltiyor fırını ise ön tarafı fazla pişiriyor arka kısmı çig kalıyor. Sen düşün 🤷🏻♀️ benden sonra eltimlerde ordan aldı ondada aynı sorun var eltimin anneside çamaşır makinesi samsung kullanıyor ondada problemler var. Kayın validemde camasır makinesini samsung aldı onunda değisik hatalar veriyo yani anlıcağın samsung sadece telefonda iyi👌🏻
BegumIscanTunc ideemirel kayinvalideme Arçelik buzdolabı almıştık 3 kez servis geldi yani doğru düzgün kullanamadı yengeminde tum eşyaları vestel ocağı hep leke kalıyor çamaşır makinası hiç güzel yıkamıyor yani rutin olarak verim alamadı hiçbir şekilde
ideemirel BegumIscanTunc yengenizde kendimi gördüm hicbiseyi araştırmadan aldığım için küçük ev eşyaları dahil her şeyimden nefret ediyorum
BegumIscanTunc ideemirel buyuk ve küçük ev aletleri bir kez alınıyor o yüzden asla masraftan kaçmadan en iyisi alinmasi taraftarıyım