ideemirel feyzaa34 annemde Arçelik kullaniyo hepside de 20 yıllık ama simdikiler nasıl bilmiyoruz o memnun ama ben memnun olur muyum acaba
zehranurr ideemirel 7 ay önce buzdolabı kurutma Mak. Çamaşır Mak. Bulaşık Mak. 2 büyük ekran televizyon 25.000₺ vermiştik. Tüm eşyalar benim tek tek seçtiğim eşyalar ve hepsinden çok memnunum
BegumIscanTunc ideemirel Beko kullanıyorum çok memnunum kardeşimin evinede bosh almıştık komple oda cok memnun her iki markayı da öneririm. Kesinlikle Arçelik ve Vestel önermiyorum net yani
Esraali ideemirel her seyi arcelikten aldım camasır bulasık tv ankastre set buzdolabı süpürge 24. 500 tl tuttu
greybrde ideemirel buzdolabım bulaşık makinam çamaşır makinam mikrodalgam süpürgem tv im hepsi samsung ♥️ Ankastre setim profilo çok çok memnunum 🙏🏻
greybrde ideemirel ablam kullanıyor memnun kaldığı için bende samsung tercih ettim evimde 9 aydır kullanıyorum set olarak almadım farklı zamanlarda farklı yerlerden aldım
Gmsyusra ideemirel Şans işi ama iyice araştırıp aldıktan sonra problem olmaz inşallah. Annemde yıllarca Arçelik kullandı hala kullanıyor aynı eşyaları taş gibi
BegumIscanTunc ideemirel kayinvalideme Arçelik buzdolabı almıştık 3 kez servis geldi yani doğru düzgün kullanamadı yengeminde tum eşyaları vestel ocağı hep leke kalıyor çamaşır makinası hiç güzel yıkamıyor yani rutin olarak verim alamadı hiçbir şekilde
Deletedmom_5 ideemirel Samsungun çamaşır ve bulaşık makinesini asla asla önermiyorum! Cevremde samsung kullananların hepside şikayetçi bu markadan
ideemirel Deletedmom_5 sanırım modellerine göre çok değişiyor bu esyyalar 🤦🏻♀️ kimi çok memnun kimi hiç değil