Banubaytok canım 38 günlük olduk biz de iki kez yattık aynı şeyleri yaşadım hastaneye giderken korkuyordum her yeri delik deşik olmuştu artık elini tutunca kanbalınacak diye korkuyordu galiba hemen ağlıyordu geçmesini bekleyeceksin başka çare yok bol bol emzir hemen düşmüyor değerler biz de yarıştan çıkınca bi düzenliyordu çıkınca yine aynı insan hiç geçmeyecek sanıyor. Değerleri kaç çıkıyor miniğin