Banubaytok kendini yıpratma bazen anne sütü sarılığı bile olabiliyor bebekler ve bu çok uzun sürüyor , haftası büyük bebeğin o yüzden değerler çok yüksek değil sen çok sık emzir 2 saatte bir süt çok gelmiyorsa mama ile takviye yap mümkünse uyandırıp besle uyurken değil ne kadar çok kaka yaparsa o kadar hızlı atar vücut ve olabildiğince ışık altında tut ama vücudunu gözlerine tutmu yada gözlerine şapka indir zaten hiç geçmeşse doktorun 1 aylık olduğunda uzamış sarılık testi ister belki sütün ile ilgildir yani naparsan yap zamanı var demekki geçmesinin sen sadece besle ve ışık altında tut gerisini düşünme