Alyas22 selam 🙋🏻♀️ bende bu gece itibari ile 35 oluyorum, Allahın izniyle, 33de Sancı çıktı nst de doktorum tedbirimizi alalım biz yinede dedi ben ciğer geliştirici iğne yapıldı, progestan başladı 100 mg vajinaya baskı vardı çünkü, açılma yok dedi rahim ağzın gayet iyi dedi, suyunda iyi demişti, 37 yi bir görelim de dedi meşhur sözüymüş 😊 2 gündür adet sancısı gibi ağrı giriyor hayırlısı bakalım, Rabbim hayırlı zamanda sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah yavrularımızı 🤲🤲