Alyas22 35+1 olduk şükür bu hamileliğim ilkine göre daha ağrılı sancılı geçti ağrılar sızılar baskılar çok bebiş de maşallah kipirdak. En son 33 te 2400 du şuan 3 e yaklaştı yada 3 oldu diye düşünüyorum inşallah 37 de doğumu konuşuruz dedi doktor ikinci sezeryan olacak. Korku heyecan stres duygu karmaşası içindeyim. İlk kızım çok zor bir bebekti inşallah bu kolay olur.