Karanfill bebe yağı almadım gözenekleri kapattığı için zararlı imiş, şampuan olarak e bebeğin kendi markasını kullanıyorum çok memnunum, pişik kremi bepanthol aldım ondan da memnunum. Islak mendil de ebebeğin pamuk+su ıslak mendilinden aldım içeriği temiz, ama genelde bebek pamuğu kullanıyorum ıslak mendili hep kullanmıyorum