OZLEM_2576 çoğu zaman doktorun kapısından döndüm desem😅 ben aynı zamanda dahiliyeye de gidiyorum tiroid tedavisi için. İkiside aynı hastanede odaları karşı karşıya. Dahiliye doktoruma 2-3 haftada bir gidiyorum. Oraya gittiğimde kadın doğumcumun kapısından döndüm bikaç kez😅 ama bana kendisi söylemişti. 16.haftadan önce tahminde dahi bulunmam çünkü yanılma payı olabiliyo demişti. O sözü beni durdurdu sanırım 😅