Merhabalar🌼 Allah nasip ederse kasım ayında doğumum gerçekleşicek. 0-6 ay kışa denk gelicek. Cinsiyeti öğrendiğimde yavaş yavaş alışverişe başlarım diyorum indirimleri takip edip. Kış bebekleri için olmazsa olmazlar neler? Zıbınlar, tulumlar, hırkalar.. Neyden ne kadar almamız lazım? Tecrübeli anneler yazabilir mi🙏🏻😇