Masal53 önce düşük riskim var olduğunu öğrendim gerçi çok agrım oluyordu olabilir doğrudur belki ona çok birşey demiyorum da 13 haftada çok kuyruk sokumu ağrısı çekmeye başladım rahim ağzı uzunluğu ölçüldü 2 kere hatta detaylı ultrasona bakan radyoloji doktoru tekrar baktı filan rahim ağzı uzunluğu normal olmasına rağmen erken doğum riskin var denildi aylardır iğne vuruluyorum vitaminler iğneler haplar sonra 30.hafta da dr dosyaya sezeryan doğum filan yazıyor ki ben normal doğum istiyorum bizi korkuttu aylarca sonra normal doğumu bekleyemeyiz daha önce düşüğün var bu bebek sizin için mucize filan dedi
sonra işte zaten tartıştık bıraktık yeni gittiğimiz dr erken doğum riskin yok gayet sağlıklısın ddi 33.haftada son iğnemi vuruldum ve şuan 39+3 deyim düşün hala gelmiyor minnos çocuğum