ogrencianne35 Masal53 😂 ütü yapıyordum ateş bastı 😂😂😂 terlikleri de fotoğraf çekicem diye çıkarttım 😂😂
YelizAtilla Nilasyamom bende 35 im başı aşağıda dedi doktor kanala girmiş mi oluyor bu ara da çok sıkda yalancı sancı yaşıyorum 🤣 sizce ne zaman gelir bebiş
YelizAtilla Esraali elleri yere dayıyormuyuz yok elleri dayamadan mı dayıyımca kaldırabiliyorum ama normal ellerim havada kaldıramıyorum 🙈
Nilasyamom YelizAtilla onu Allah bilir kuzum, miladı dolunca o gelir ☺️ Sağlıkla gelsinler inşallah. Doğum yaklaşınca anne hissedermiş böyle bi rahatlama gelirmiş, kaburgalara baskın azalır uykun güzelleşirmiş. Bakalım kısmet 🌼
YelizAtilla Nilasyamom amin sağlıkla gelsin de ☺️ Ne bilim doğumu hiç düşünmedim bilerek hamileliğim boyunca ama şuara sanki kızım 40 haftayı beklemicek gibi geliyor 🤗 şükür doktorumda gelsede sorun olmaz dedi tabi ne kadar durursa onum için iyi de bekliceğini sanmıyorum 🙈
Nilasyamom YelizAtilla kız ayını doldurmaz erken gelir diyor herkes 😄 bakalım tetikteyiz sağlıcakla kavuşalım inşallah
Banubaytok rmseren nişan kanı geliyo pembemsi bide böle baskı yapiyo ben 37 haftada doğurdum nisan kanı geldi
Cemrece Banubaytok Bana da nisan geldi pembemsi 38+4 um bugun sbhtan beri hafif geliyor doktor bekleyelim dedi kasilmamda yok siz hemen mi dogum yaptiniz nisandan sonra
YelizAtilla Nilasyamom ay inşallah evet onu da duydum doktorumda dedi 37 haftalıkken doğsa çok güzel olur diye 😅 bakalım çantamız hazır bekliyoruz artık
Biresintii midekoruyucu ben anladım doğum pozisyonu aldığını ve 2 günde bir falanda sancım oluyo bazen belimden bazen karnımdan ve aşırı rahmin önündeki kemik adını bilmiyorum ağrıyo yürürken bazen zorlanıyorum hepsi her gün oluyor beredeyse erken değilim 33.3 haftamdayım
midekoruyucu Biresintii bizim 35bitti ama bendeki şu aralar tek belirti bel ağrısı hem de çok fazla 🤷🏻♀️ Dün saatlerce geçmedi en sonunda doktora yazdım idrar tahlili yaptır enfeksiyona bakalım dedi ben de anlamadım 🤷🏻♀️ Bi tahlil yaptırıcam