Cemrece Ssssss Ben de nisan gelince bi sevindim bakalim devamida gelirdir insallah 😁 Darisi size olsun
Krizantem_ Sebiluner Bende oyle son 6 gün var doğuma ama hic umudum yok ki o 6 günün birinde gelsin☺️🤦♀️🤦♀️
Sebiluner Krizantem_ hergün gelmesi için telkinde bulunuyorum ama nazlı çıktı beyfendi😬 inşallah sağlıkla alırız kucağımıza 💓
meinetochter insallah hemen doğurursun canım , benim 3 hafta oldı nişanım geleli. Hala doğurmadım😂 bazısı bir saatte doğuruyor. hiç belli olmuyor