Cemrece 38+4 um ve sabah nisanim geldi yani adi nisanmis sanirim 🙈 Peceteye pembe akinti geldi su an da devam ediyor azar azar var mi bu durumu yasayip dogumu hemen olan ?
Sehertryk Cemrece darısı bana inşalah bende 37 oldum gelişimi iyi çok şükür fazla kilolu olmasında normal rahat doğum yapayım diyorum 😅
N_A_Z_L_I_M Cemrece Bizde 38+4 haftalığız darısı başımıza inşallah sabaha kadar ağrılardan uyuyamıyorum 🥴 Oğlumda nişanım geldi 2 gün sonra doğum olmuştu ☺️Ama senin hemende olabilir kişiden kişiye değişir Tabiki 👍
Gull_94 Cemrece kızımda aynı gece sıddtlendı sancılarım oglumdada aynı sekılde oldu nısan gelmesının ardından yaklasık 12 saat sonra sıddetlı samcılar basladı bol egzersız yapın tetıkleyın baslamasını😇🥰saglıklı guzel bı dogumunuz olur ınsallah
Sebiluner Benimde çatı muayenesinden sonra nişanım geldi. Heyecanla bekliyorum. Doktor 3 gün sonra da olabilir 1hafta sonrada dedi.sancıları bekleyeceğiz artık😬
Krizantem_ Sebiluner Benim de cati muayenesinden sonra geldi sandim.herhalde nisan değildi çünkü aradan 15 gün geçti 😂🤦♀️
Cemrece Gull_94 Devam ediyor su an da da az az gelmeye normaldir dimi ? Henuz kasilmalarim baslamadi hurma yiyorum squat yapiyorum devam ediyim o halde gelsin saglikla 😊
Gull_94 Cemrece evet ılkınde tek seferde gelmıstı ama bu dogumumda gun ıcınde az az gelmeye devam ettı Dus alıp vucudunuzu rahatltınnımkanınız varsa yanınızda bırı yuruyus yapın 😇🙏🏻
Cemrece Ssssss Ben de nisan gelince bi sevindim bakalim devamida gelirdir insallah 😁 Darisi size olsun