dilekogzcan Gly86 kıydım valla 😅 kına saça iyi gelir besler diye işte öyle kına yaptım kınayı sevincede haftada bir pes peşe sürdüm 😅
dilekogzcan sedefyrs1101 evet ya hemen hemen bir yıldır kanaylayim dipten aktı birazda işte yapcak bişey yok saçıma başka türlude kiyamam
Suzantuysall ✋ Bir kuaför olarak söylüyorum saçın açılır yapısı gereği kopada bilir ama asla istediğin renk tutmaz hele bal köpüğü asla tutmaz illaki bal köpüğü diyosan da kendi saçının olduğu yere kadar kestirmen gerekiyo💕💕💕
Turkan38 dilekogzcan deneme bile 3 kez denedim 3 ündede yandı kaldı kestirdim saçlarımı kalçama geliyordu yıllar geçsede kesilmeden boya tutmuo
whitedream dilekogzcan benim saçlar siyah yıllarca kına sürdüm hep kızıl kestane gibi oluyordu düğünüm de boyatmak istedim açık kahveye döndüm kınayı akıttı yanma filan olmadı hiç yeni rengi de güzel oldu ama sizin saçınız açık renk iyi bı kuaför bulup görüşün 🙄
Asena17 dilekogzcan akıtman lazım kuzum boya tutmaz el sabunları var zeytinyağlı onla yıka saçını o akıtır
Asena17 dilekogzcan papatya suyunu denemedim hic bildigim kadariyla papatya cayi saci yipratmiyor ama normal acicilara gore azar azar aciyor onu da belirteyim oyle hemen sapsari olmuyor sac cunku bitkisel bi urun