dilekogzcan Merhaba kızlar benim saç rengim bal köpüğü saçıma hiç boya sürmedim ilk defa normal kına sürdüm tekrar saç rengine doncem acaba boya tutarmi kınalı saça bal köpüğü renginde boyucam..
sukufee01 dilekogzcan zeminde kina olan hic bir sac acilmadan boya tutmaz. Annem 35 senelik kuafor kuaforlerde buyudum😀😀 o saci kusturman gerek akmasinida bekliye bilirsin ama zaman alir.bu seferde tam tutmaz bagzi yeri tutar bagzi yeri turmaz. Kina boyadan da fena birseydir..
dilekogzcan sukufee01 normal kinayla boyadım yeşil komadan üst üste sürmüştüm hafta bir koyu kızıl oldu tekrar bal köpüğü saça doncem de boya tutarmi acaba
dilekogzcan sukufee01 sukufee01 zeminde değil şuan süreli bir yıl olacak diplerde kına kalmadı Kendi saç rengim var tutmazmi
dilekogzcan sukufee01 saçımı yıpratmak istemem hiç boya kullanmadım ilk defa kına sürdüm kaldı öyle saç rengine dönmek istiyorum şuan işte 🙄
dilekogzcan Gly86 sukufee01 evet haklısın doğrudur canım bende saçıma kıyamıyorum actirmaya kalkcam mahfolur diye üzülürüm
Gly86 dilekogzcan Bir yıl olmuşsa uzamıştır baya iyi o zaman bidaha yapmazsın bal rengi saç rengin varmış miss gibi nasıl kıydıysan herkes o renk ister🤣
dilekogzcan Gly86 kıydım valla 😅 kına saça iyi gelir besler diye işte öyle kına yaptım kınayı sevincede haftada bir pes peşe sürdüm 😅