Alle_ momsboys ilk bebegimde bende öyleydim 39+3te suyum geldi hastaneyi nasıl buldum bilmiyorum 😄 simdi sezeryan olacak dikişlerm musade etmedigi icin yoksa normali bekliyodum yine kıyıdan döndüm🤪
momsboys Alle_ saglıkla kucagına alda doğum seklinin hiç önemi yok canım. ama günüm belli olaydı cok memnun olacaktım😀😀😀
Nuray11 momsboys 35+5ten selamlar🤗 bende bu zamana nası geldim anlamadım bile haftaya kontrolüm var şuan 2 haftada bir gidiyoru m en son kontrolümde bebeğimin eşinin aşağıda olduğunu öğrendim doğuma kadar yukarı çıkması beklicez dedi doktorum
momsboys Nuray11 valla bana hem çook uzun hemde çok kısa bir zaman dilimi gibi geçti inşallah vakitli ve saglıklı kucagımıza alırız