momsboys bende öyleydim işte, pıt pıt geziyordum salı resmen pert oldum, bir halsizlik yorgunluk mide bulantısı, korktum pcr testi yaptırdım covid oldum diye. Bugün daha iyiydim biraz. Salı çorabımı giyemedim ya bildiğin oturdum ağladım, kişisel işimi kimse yapmasın isterim, su getirmek çorap giymek tırnak kesmek filan, yapabilsem manikür pedikür filan kendim yaparım.