NaileCryn acıbadem 1000tl ama riskli bir gebelik değilse gereksiz bu fiyatı vermek.Ya ceylan hastanesine 1 kere gittim muayene olmaya yeni taşındık evimize en yakın orası vardı.Kadın doktora gittik bana kasılmalarımın normal olduğunu magnezyumu bir taneden ikiye çıkartmamı söyledi meğersem rahim yetmezliğim varmış.Siz memnun musunuz doktorunuzdan?Allah razı olsun şimdiki doktorumu hiçbir şeye değişmem hakkını da ödeyemem.Bilgisi ,ilgisi ile Türkiye standartlarının üzerinde maşallah.