AzraDuru21 42500 Bendede çok oluyordu soda bana iyi gelmiyordu ama bir su bardağına biraz karbonat koyup içiyorum hem hazımsızlık hemde tuvalet problemime iyi geldi bir dene istersen doktoruna danışıp
midekoruyucu 42500 ahhahaha aynen öyle vallahi 😂 şu sen bi doğur da ondan sonra görücem ben seni diyenleri gerçekten umursamıyorum, bedenim rahatlasın bıktım penguenlikten ağrılardan 😂
shinemuu 42500 Günde 2 maden suyu içiyorum rahatlatıyor. Bir de doktorum vinelac probiyotikli multivitamin verdi oda iyi geliyor sanırım.