Hafissee bende de oluyor 34+2yim. 4 5 haftadır o ağrı var, özellikle yataktan kalkarken, sağdan sola dönerken. Yürümeye başlayınca geçiyor. Bebeğimin başı aşağıda ama kanala girmemiş. Hatta doktor suyun fazla bebek kanala giremez dedi. Genelde yan duruyor sanırım artık kilosu falan ağırlaştığı için baskı yapıyor