Gizemm4545 Seymaay bende dört gözle bekliyorum da ama galiba içerde rahatları daha iyi çıkmak için naz yapıyolar😊😂
Gizemm4545 Seymaay sizi normal doğum için mi bekletiyolar cinsiyeti nedir bende mi bu kadar beklicem acaba 38+5 günlüğüz dediğim gibi sancılarım çıktı 3 gün önce ama açılmam 1 cm den ilerlemedi gününe kadar beklicez diyor doktorumuzda
Seymaay Gizemm4545 41e kadar bekleriz dedi evet normal doğum olsun diye. Suniyle başlatacaklar artık daha fazla beklemeyiz riske girer diyorlar. Erkek cinsiyeti. İnşallah bu kadar beklemezsiniz sizde çünkü son günler hiç hiç geçmiyor insan acaba bişey oldu mu ki iyi mi ki diye düşünüp durmaktan kendini alıkoyamıyor
Gizemm4545 Busekaravin enfeksiyondan dolayı erken olabillir canım sana enfeksiyon için ilaç falan vermedimi benimde çok fazlaydı 34 haftada doktorum ilaç verdi çok şükür geçti bol bol tabi suyumuda elimden düşürmedim inşallah sağ salim alırsın kucağına
Gizemm4545 Busekaravin erken olur diyede telaşa kapılma bebeklerimiz kendi belirliyo geleceği zamanı inşallah sağ salim alırsın kucağına bebeğini 🤲
Gizemm4545 Seymaay evet maalesef 40 tan sonraya kalsın istemiyorum bende çünkü riske girebiliyo dediğiniz gibi inşallah sağ salim alırız kucağımıza bebeklerimizi
BamBi Seymaay en asagidaki sancilarin. Sona dogru yukselmis dag olmus 40 lara erismis. Ilk vizgiler yukarda bebegin kalp atisi ortadakiler ise bebegin hareket hizi cizgisi cane
Kubra-1990 Seymaay çarşamba benimde boyle çıktı daha 36 haftalıgım ama doktor bi tavsiyede bulunmadı, yasak felan getirmedi, her hangi ilaç da vermedi inş vaktinde doğar 🤷🏻♀️
Gizemm4545 midekoruyucu olabilir bende artık stresten o kadar çok kişiye sordum ki öylelikle öğrendim bazen doktorlarımızda bizim anlıyacağımız dilden konuşmuyor 🙄
midekoruyucu Gizemm4545 bence biraz da boşa telaş yapmayalım diye yapıyolar, iyi de yapıyolar 😂 sonra kafamıza takıcaz iyi böyle 😂😂😂
Melisa_eker Seymaay Benim de nts baktılar daha dün ağrım yok ama nts de cıkıyor dediler alt taraftaki sancı oluyor üst taraf bebeğin kalp atışı.