Deniz1996 benim sekizince günde kanda çıkmıştı ama hep şu kafadaydım çıkmazsa daha erkendi zaten çıktıgındada daha erken emin olmak için.Yani tam tarihte yapmadıgın için hersey olabılme ihtimalinden buruk oluyor doktorlarda bu yuzden gününü bekletıyor bunları göze alarak yap.Bende 9.gün hafif lekelenme gördüm yerleşmeydi sanırım bide iki tarafımdan da kasıklarımda iğne batıyo gibi oluyordu şükür şuan 17 haftalık ikizlere hamıleyım senın bu zamanda yapabılcegın en guzel şey bol dua etmek kendıne güzel bakmak dinlenmek