Deniz1996 ıkı kez tup benek yaptırdım ben ıkıncı gebelıgım bu, ılkı taze transferdı ıkıncıde dondurulmus kullandık belırtıye erken testlere fılan hıc bakma kafanı rahat tut saglıklı beslen yeter canım🌸 benm ılkınde lekelenmem olmustu 9.gun doktor kan ver bakalım dedı cıkmadı kanda normal test gunumde tekrar kan verdım dırek 380 cıkmıstı oyuzden bunun bı kesın kaıdesı yok dusunme bunları