Mom789 prensannesi1903 oyy ciddenmi kotu olmus ama geciyor nasılsa ya hele bi hisset o icinde kıpır kıpır fir donecegi zamanlarda durduk yere kahkaha attırıyor size bu sapıttı ne yapıyor icerde diye 😂😂🙈 bende hic belirti olmadi rahattım o konuda
prensannesi1903 Denizcyc bende mecbur bekleyecegim kesin diyene kadar artik ama kiyafetleri gorunce icim gidiyor😁
secoz prensannesi1903 15. Haftadayım bana da %80 kız dedi. Bacak arası boş ama gizlemişte olabilir dedi bu sene kız senesi 🥳🥳
busegrr prensannesi1903 12de kız demişti, 15 oldum erkek dedi☺️ bende baya alışmıştım değişme ihtimalini düşündüğüm halde, her şey gönlünüzce olsun✨
prensannesi1903 busegrr saolun bende o yuzden cokta alismak istemiyorum ama bi yandanda kiz olsun istiyorum😁
Semakacan prensannesi1903 bana 11+4te kız demişti ve değişmemişti ama daha ileri haftalarda söyleyip değişen bile duydum belli olmaz yani doktorun tecrübesine bağlı