prensannesi1903 Evet hanımlar 12+2 yiz ve kızımız olacağını öğrendik . Doktorumuz degisebilir dedi yine de bu kadar erken öğreneceğimizi beklemiyorduk. Siz kac haftalikken ogrendiniz?
Merve6hg prensannesi1903 kolay kolay değişeceğini zannetmiyorum doktor gördüyse doğrudur bence. Bizimki gostermedi 12+5 iz
Aylinak1n prensannesi1903 14te bağdaş kurduğu için tahmin etti 16da kesin kız dedi 😊 ama değişebilir falan demedi
QOH prensannesi1903 12 haftalıkken kızdı 15′de erkek çıktı 😅 Rabbim hayırlısı ile sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin
secoz prensannesi1903 15. Haftadayım bana da %80 kız dedi. Bacak arası boş ama gizlemişte olabilir dedi bu sene kız senesi 🥳🥳
prensannesi1903 Dseker evet bizzat akrabamin basina geldi ama iste hemen belli olsunda alisveris yapayim diye dusunuyorum😁
prensannesi1903 Bynkelebek bende ozele gidiyorum ama kiz dedi. Tahmin mi yapti gordumu bilemiyecegim artik
Mom789 prensannesi1903 geçmiyor zaman ay cidden ben 16.haftada uygulamayı sildim o son bilmem kaç gün kismi ilerlemiyor diye sinirim bozulmuştu uygulamayı silince daha hızlı geçti 😂 30.haftada geri yükledim 😂 hayırlısıyla gelirsiniz insallah sizde bu haftalara tadını çıkar ama o zamanların şuan isyanlardayım artık yoruldum tükendim 😂
prensannesi1903 Mom789 inanki tadını cikaramiyorum. Mide bulantisi karin agrisi halsizlik. Ama yinede mutluyum. Bunada sukur Allah aratmadi diyorum😊sizinki az kalmis azicik daha dayanin
Mom789 prensannesi1903 oyy ciddenmi kotu olmus ama geciyor nasılsa ya hele bi hisset o icinde kıpır kıpır fir donecegi zamanlarda durduk yere kahkaha attırıyor size bu sapıttı ne yapıyor icerde diye 😂😂🙈 bende hic belirti olmadi rahattım o konuda
Denizcyc Benim sanırım 11+4tü kesin değildi ama doktor kıza benziyor demişti. 12den önceydi ama😊 Ben detaylıya kadar bekledim alışveriş yapmadım. Şu an 28 hafta. Artık kesin.
prensannesi1903 Denizcyc bende mecbur bekleyecegim kesin diyene kadar artik ama kiyafetleri gorunce icim gidiyor😁