Ebruakn ben 2 haftadır gebelik zehirlenmesi yasıyorum ilk belirtim yüksek tansiyondu idrarda da protein çıktı kesinleşti xehirlenme olduğu günde 3 kere tansiyon ilacı kullanıyorum şuan yüksek tansiyon gebelikte asla istenmeyen bir durum takipli olmanız gerek 14/9 üstü sıkıntı görülüyor günde 4 defa falan tansiyon ölçün 4 saatte bir gibi yüksek seyrettiği de hemen doktora gidin riske atılmayacak bir durum tedbir iyidir çok geçmiş olsun