İlk gebelikte çok çektirdi bana tansiyon. 28 haftada başladı 16-17 leri görüyordu 6 ilaca rağmen sürekli idrar tahlili veriyordum öyle böyle 37 ye kadar sabrettik sezeryanla aldı doktor riske atmak istemedi. Şimdide 23 te başladı ama daha sakin seyretti hep şükür ki 14 u hiç geçmiyor maşallah diyeyim ilaç kullanıyorum bu zamana dek 2 içiyordum Dr yeni 3 e çıkarttı 35 haftaya geldim şükür bu gebelikte aspirinde kullandım 20 haftadan itibaren hatta başından itibaren kullanılması gerekiyormuş. 37 de doğumu konuşacağız dedi doktorum bakalım inşallah yükselmez.