VeraVrea dilancetinnn pes diyorum doktora ben 23+6 da oldum, kaldı ki gerekirse keseyi içeri itip bile dikiş atıyorlar kayınvalideme öyle yapılmısz doktor neden sizi riske atmış anlamıyorum ya ne büyük acı..
dilancetinnn VeraVrea rahim ağzı uzunluğu kalmamış ve 1 cm açıklığım vardı ve üniversite hastanesinde bir kaç uzman doktor muayene etti hepsi aynı fikirdeydi doktorlara güvenmekten başka çaremiz yoktu :( ilk hastaneye yattığımda çocuğun yaşamaz dediler ama biz bir umut 2 ay hastane de yatmaya razı kaldık ama oğlumun nasibi yokmuş bu dünyada :( rabbim her anneye sağlıklı uzun ömürlü çocuklar ve hamilelik nasip etsin inşallah
Mom72626 Sfm51 hayır yatmıyorum kızım hiç bırakmıyor hatta kucağıma almak yasak ama kucağımda bütün gün 😩 siz de ağrı sızı var mı ? Bir de Progestan fitil atarken bugün biraz parmağımla hissettim ben ipi. Siz de durum nasıl. ?
Sfm51 Mom72626 rabbim yardımcınız olsun inşallah 🤲🏼 Ben progestanı şimdilik ağızdan alıyorum günde 2 tane şeklinde kontrolden sonra fitil olarak uygulayacağım büyük ihtimalle . Arada benden kremsi şeklinde akıntı geliyor bu korkutuyor beni onun haricinde kasık ağrım oluyor başkada bir sorunum yok çok şükür
Tugcetatli Mom72626 bu ikinci serklajinizmi acaba kac haftalik doguma gittiniz yattinizmi ?nasil ilerledi cok soru var aslinda
Mom72626 Tugcetatli 2.serklajım kızımı 38. Hafta da kucağıma aldım. Ancak ilk 1 ay uzandım yorulmadım. Sonra hep normal yürüdüm gezdim. Şimdi kızım yoruyor açıkçası annem teyzem yanımda olmama rağmen anne anne diye kucağımdan inmiyor
Hicrankilictas Bende rahim ağzı kısalığından 21 .haftada oldum progestan, pruloton iğne ve nidicard kullanıyorum 25 hafta olduk ancak çok korkuyorum kasılmaların devam ediyor inşallah sağ salim aliriz miniklerimiz i kucağımıza 🙏
Mom72626 Hicrankilictas ben nicard 48 saat kullandım. Siz hep devam mı ? Korkmayın içinizi ferah tutun
Ozgeasilsoy Mom72626 bende 2 serklaj olaca. Daha yeni 14 haftada ya en yukardan tedbir amaçlı atarım yada ölçüp atalım karar ver dedi il doğumum 18 haftalıkken atıldı dayanmıstı çocuk açıklık yoktu ama yatmıstım hep merak ettim benim de 3 yaşında oğlum oçdoktor normal hayatına bakarsın dedi kalkabiliyr muyuz dikişden aonra gerçekten
Zeliha006 Allahım sağlıkla kavuştursun evlatlarımıza bende bişey sormak istiyorum sizde akıntı oluyomuydu acaba bende serklajlıyım hamilelikten öncede vardı akıntım ama şimdi daha yoğun doktorum normal karşılıyo anlayamadım🤷🏻♀️
Mom72626 Zeliha006 akıntı var canım doktorumda normal dedi. Hatta sabah kalktığımda direk su gibi iç çamaşırım ıslanıyor doktorum oda normal dedi.
Mom72626 Tugcetatli amiinn inşallah 🙏🏻 Allahım herkese kolaylık versin 💜🙏🏻 Zorlu bir süreç ama doğumdan sonra da iyi ki doğurmuşuz demekte ayrı bir güzel
Mom72626 Ozgeasilsoy evet daha iyi oluyor içimiz rahat ediyor. Yani bir yandan önlem almış olduğumuz için hayatımız daha da kolaylaşıyor
Mom72626 Biresintii Servikal serklaj gebelik esnasında serviksin kapalı kalması için uygulanan cerrahi bir tekniktir. Serviks, anne rahminin en alt kısmı olup vajinaya açılan bölümdür. Normal hamilelik esnasında hamileliğin sonuna kadar kapalı kalır.
Zeliha006 Mom72626 Aynen bendede öyle oluyo içim rahatlıyo böyle şeyler duydukça çok teşekkür ediyorum