Mom72626 merhaba ben 23 haftalıkken ayrıntılı ultrasyonda rahim ağzımda 0.5 cm lik açılmam olduğunu öğrendim perinatolog acil olarak Serklaj yapılması gerektiğini söyledi o şokla acil olarak Cerrahpaşa da bir profesöre gittik ve bu hafta da Serklaj olmayacağını söyledi ve hastaneye yatırdı 29+5 sancılarımın artmasıyla doğum yaptım ve çocuğum 14 gün yaşayabildi. Şuan 18. Haftalık hamileyim 7. Haftadan beri perinatologa gidiyorum . Doktor iki haftada bir beni görüyor ve rahim boyum ölçülüyor 4. Ün altına inerse Serklaj yapacağıni söyledi . Rahim boyum ilk haftalar 4.20 ydi ilk haftada. Ber progestan kullanıyorum en son 17 haftalıkken ölçüm yapıldı 4.70 çıktı . Merak ettiğim şey sizin rahim boyunuz kaç cm di Serklaj olduğunuzda ?