Burcinsrdgn MineLule bende yaptırıyorum hamile çekimi 36 hafta kıyafet diktirdik ve ayrıca fotğrafçıdanda giyeceğim😊 birde doğum ve oda çekimi olucak
Beyzan Susamtanem2 https://www.modalabio.com.tr/hamile Markasi bu buradan bakabilirsiniz. Bir de dolap uygulamasına bakın orda da seçenekler var hem sıfır hem de bir kere filan giyilmiş.
Susamtanem2 Beyzan dolaba bakıyorum ama bı turlu bulamadım bu tarz temiz sıfırı da yüksek geldi fiyatı her zaman giymeyecegim 😬
Beyzan Susamtanem2 hamile abiye olarak baktınız mi ben de ordan aldım şimdi baktım da çok benzer bir kaç model de var.
a_burcu_bur cidolila ay çok iyiymiş, benim doğuma daha 4 ay var. İyi denk gelmiş. Hala geçerli midir acaba Instagram adresi neydi 😝 benim yok ama olan birinden bakarım artık 😂