Tlybilgic24 MineLule evet istanbulda yorum yaptıktan sonra Trabzon da olduğunuzu okudum belki diğer arkadaşlara yardımcı olur 😊
cidolila Merhabalar bende anlaştım fotoğrafçıyla Pendik İstanbul’da yapacagım 22 haftalıgım Temmuz un 27 inde çekimim olucak anılar biriktirmek çok güzel gerçekten ☺️ sabırsızlıkla bekliyorum
a_burcu_bur cidolila Pendik’te nerde kaça anlaştınız acaba. Sizin pazarlığınız ayrı olabilir tabi de, ne kadar fiyat veriyolar 😊
Beyzan BRUTAL-BETTY önce Trendyoldsn aldım ama kargo yetişmeyecek olunca olduğum şehirde çarşıdan yaptırdım size link vereyim Trendyol satıcısinin linkini https://ty.gl/p5twnbcyt
cidolila a_burcu_bur instramdan buldum tavşan tepede pazarlık felan yapmadım inanki 1000 lirayı duyunca baya iyi geldi fiyatı oyuzden hemn anlaştım hamile çekimi yeni dogan çekimi doğumda odada çekmekte hediyeydi bana uygun hatta çok uygun geldi
Beyzan MineLule Google a hızlı resim yükle yazıyorsunuz sonra çıkan sitede yazan adımları takip edersiniz resmi oraya yükleyince orda çıkan linki buraya kopyalayacaksiniz
Redpepper Ben stüdyo çekimi istiyordum fiyatlar 500-1200 arası değişiyor ama maalesef erken doğum riskim var yatıyorum o yüzden yaptıramıcam 🥺
Beyzan Redpepper Allah sağlıkla kucağıniza almak nasip etsin inşallah yeni doğan çekimi yaparsınız 1 yaş çekimi olur. Sağlıkla gelsinler de hic resimleri olmasa bile olur🌸
Zeynep_18 MineLule 30. Haftada yaptırdım ekstra yeni doğan çekimide olacak 1500 TL iki elbise onlardan taç kemer vs fotoğrafçıya ait, ben iki tane de küçük albüm istediğim için 1700 TL ye çıktı fiyatı
a_burcu_bur cidolila ay çok iyiymiş, benim doğuma daha 4 ay var. İyi denk gelmiş. Hala geçerli midir acaba Instagram adresi neydi 😝 benim yok ama olan birinden bakarım artık 😂
-ilk-gebelik Eftoker sadece hamilelik çekimi mi yeni doğanla birlikte mi acaba . İsim alabilir miyim?
Asyaayaz1 Beyzan ayy maşallah😍o kucaktaki tospiği ısırasım geldi rabbim korusun tüm kötülüklerden❤️🌹🤲
Beyzan Susamtanem2 https://www.modalabio.com.tr/hamile Markasi bu buradan bakabilirsiniz. Bir de dolap uygulamasına bakın orda da seçenekler var hem sıfır hem de bir kere filan giyilmiş.