Duruannesi enfeksiyon için idrar vermiştim bi kaç gün önce temiz çıktı, idrar yaparken yanma ve kanama var doktor her şey normal çıkınca böbrekteki taşa bağladı ama yeniden idrar tahlili istemedi. Bu hafta randevum var tekrar kendi doktorumla görüşcem bakalım 🤔