Ilaydakose Habersiz bırakma burayıda şu ezanların suyu gözü hürmetine Rabbim korusun sizi aynı hafta ve gündeyiz inşallah iyisinizdir
Ciara93 Hepinize çok teşekkür ederim Allah razı olsun. Bebeğim iyiymiş vajinal muayene yapıldı açılma Yok nst sancı Yok ultrasonda her şey yolunda.. ama kanama neden oluyor soruma cevap alamadım her şey normal diyip gönderdiler bakalım. Kanamam yoğun yok bu arada şuan, idrar yaptığımda azıcık azıcık geliyor sadece. Kuzum iyi ya çok şükür buna da razıyım daha dikkatli olacağım artık siz de Allah’a emanetsiniz..
Sema166 Ciara93 Girip girip haber varmı diye baktım rabbim sana bağıslasın yavruna sağlıklı ve hayırlı bi şekilde alalım yavrularımızı kucağımıza 🙏🏼 Siz yinede kendi doktorunuza gidin içiniz dahada rahat eder
Ciara93 Enesefe iyiyim cnm bi sorun yok şuan sadece idrar yaptıkca kanamam hafif hafif oluyor, bebek iyi bi sorun yok erken Doğum belirtisi falan da Yok, daha önce böbrekten taş aldırmıştım yine taş tekrarlamış olabilir dedi geldim eve
Marpling Ciara93 canım inş saglıklı haberlerini alırız.sizlerin yorumlarını burda aylarca okuyunca tanıyormuşum gibi oluyor bizide habersiz bırakma güzel haberlerini bekliyoruz
Ciara93 Marpling canım evdeyim şuan iyiyim teşekkür ederim. Aynen öyle inanki sorun yaşadığımda sanki anneme haber verir gibi buraya damladım :) sanırım böbrekle ilgili bi sorun var net yanıt alamadım taş olabilir dedi hala idrarla birlikte kanamam hafif var :/
fk54 Ciara93 Ciara93 Böbrek taşından dır bi ablamızda yaşadı bunu idrarla geliyorsa sıkma canını hepsi yoluna girecek rabbim saglıkla kucagına aldıraın