mnsngl @Ozgeeee2504 ben 7+2 den gidiyorum geçen hafta sadece kese vardı, bugün kese ve bebek vardı kalp atışını henüz duyamadık haftaya perşembe çağırdı bakıcak inşallah duyarız kürtaj olayı yaşamak istemiyorum çok korkuyorum
Ozgeeee2504 mnsngl evet ya o bana da çok üzücü ve korkutucu geliyor inşallah duyarız kalp atışlarını da
Sevgi979 Ozgeeee2504 gecen hafta benimde gorememistik bebegi alttan bakmasina ragmen. 7+3te gorduk. Uzulme hic stres yapma bence
Ozgeeee2504 Sevgi979 demekki cidden beklemek lazım ben öğreneli çok bir hafta oldu belki görürüm diye bekledim ama az beklemişim, 😊
harikaanne Ozgeeee2504 merhaba ben 7 haftalık hamileyim bende daha görmedim. Geçen hafta gittiğimde sadece keseyi gördük. Görünmemesi çok normal canım sıkıntı yapma :)
Ozgeeee2504 harikaanne evet bencede ya küçükler sanırım sadece kese görünüyor biraz beklersek inşallah 😊
Esra1139 Ozgeeee2504 o zaman normal yolk kesesini gördü mü peki bende o bile görünmemişti ama dediğim gibi sonra gördük korkmayın alttan baksa hemen görünür zaten