Merhaba kızlar ben 6 haftalık hamileyim ama ultrason da daha göremedim bugün gittim doktor bebeğin kesesi var dedi ama daha bebeği göremedim küçük belki de ondandır dedi folik asit verdi 10 gün sonra tekrar çağırdı ama bebeği göremediğimiz zaman boş gebelik yada kimyasal gebelik olma ihtimali de var siz kaç haftalıkken bebeğinizi gördünüz kalp atışını duydunuz