Minigimm0611 Esrakuku Ben şerife tuba hanıma gidiyorum memnunum aslında sıkıntı yok sadece yenidoğan bölümü yok ama sıkıntı oldugu taktirde onlar ambulansla götürüyorlarmıs yoğun bakımında yer olan yakın haftaneye.