Esrakuku ben ilk hamile kaldığımda heyecanla gittim Pelin diye lanet bir kadın, açıkçası biraz bekledim beta hcg için 2 kat artmasını bekledim doktora da öyle söyledim ya nereden biliyorsun öyle olacağını dedi dalga geçti küçümser bir tavırla ardından karnımdan baktı bir şey görünmedi alttan bakmayı reddetti ben lütfen bakar mısınız belki dış gebelik olabilir en azından emin olalım dedim dış gebelikse ilaç yazarım düşürürsün haftaya gel dedi alaycı bir tavırla o kadar kötü oldum ki hemen şikayet ettim ardından başka bir doktor alttan baktı ve kese gözüktü yani oranın kadın doğumu kötü lütfen gitme