Neslihand haftada 2-3 kez Türk kahvesi içiyorum doktora hiç sormadım zararı olduğunu da düşünmüyorum aşırıya kaçılmadığı sürece tabi , nescafe de çok canım isterse bir kaç hafta da birdir 😊 dikkat etmekte fayda var tabi ama insanın bazen kendine vakit ayırmaya keyif yapmaya da ihtiyacı oluyor