Çay kahve içmek zararlı deniyor ama saçımızı yıkadığımız şampuandan tutun da bulaşıkları yıkadığımız fairyler priller onların da içinde envai çeşit kimyasal ve ne üdüğü belirsiz madde var bunlar bir şekilde cildimize vücudumuza giriyor bebeği etkiliyor dolayısıyla günde bir fincan içilen kahvenin bebeğe zarar vereceğini düşünmüyorum kendim de içiyorum