Civcivim_34 ben böyle akıntı gördüm doktorum sorun yok dedi çünkü bende bi sıkıntı olmamasına rağöen zaten progestan vermişti onu zaten kullanıyosun sıkıntı yok kırmızı olursa gel dedi. Ertesi gğn de iki damla tam olarak kırmızı kanama geldi acile git hemen düşük önleyici iğne vursunlar progestana da devam et dedi. 3 gün arayla o iğneden iki kere vurundum bir sıkıntım yoktu. Korkma istersen biraz izlemeye al derim. Çok özür dilerim ama açık renk çamaşır giyip ya da günlük pedle takip etmeniz kolay olur. Kırmızıda mutlaka acile ya da gündüzse doktorunuza görünün